lördag 20 februari 2010

Så det så

Projektet Huvudroll-Föräldraroll har avklarat sitt första projektår! Vad som hänt under året kan ni läsa i färdig projektrapport "Föräldrastöd för föräldrar till barn med rätt till personligassistans. En lägesrapport efter projektår 1/3" i länken nedan.

www.barnochassistans.se

Jag är helt slut efter en lovely vecka på jobb. Veckan har innehållit feber och sjukdom men den har varit lovely ändå. Skrivit utredningar, påbörjat och avslutat insatser på egen hand utan att ha någon handledare flåsandes i nacken. Och hela fredagen satt jag själv i telefon och pratade med klienter. Tänk att det kan vara så roligt. Jag har känt mig som Bambi på is - nervöst och vingligt till en början men glidigt fram och haft roligt hela vägen.

För övrigt önskar jag er alla en lovely helg. Och jag älskar ordet lovely. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)