fredag 5 februari 2010

Om allt och ingenting

Solsidan är nog min nya älsklingsserie. Helgrym ju. Vill oxå vara grillmissbrukare och köpa grill för 18 000 kr. Självklart skulle jag få tillbehör till, plus 2 kg reddigt kött.

Kolla in Solsidan varje fredag kl 21.30 på kanal 4.

Jag är för övrigt helt off. Varit full rulle på jobb idag (med jobb menar jag praktiken. Jag känner mig hyfsat hemma så jag kallar det jobb nu. Orkar inte säga praktik. Kalla mig lat om du vill). Börjar att trivas bättre och bättre. På tisdag ska jag börja skriva egna utredningar. Längtar. Det är ju så man lär sig, genom att utföra arbetet på riktigt.

Nu ska jag hålla fredag. För det förtjänar jag.

Jag gillar när man står ut från mängden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)