måndag 12 oktober 2009

Jag lär mig för livet!

Jag har begravt näsan i mina socionomböcker för tillfället! Den stora tentan är nu på fredag så det gäller ju att isolera sig riktigt från omvärlden för att allt verkligen ska sitta tills dess! Och med isolera menar jag verkligen isolera.

Man vaknar, går på dass, ut en snabbis med vovven, läsa, läsa, läsa, dricker tio koppar te, inser att man fortfarande sitter i nattlinne och raggisar kl 14, läser lite till, håret är fortfarande på sne, ut med hunden igen, läser tills hjärnan börjar skrika efter mat, det får bli makaroner som tar max tre minuter på sig, under dessa tre minuter så läser man lite till, äter, dricker, läser, läser, läser, ut med hunden, klockan är typ 21.00, läser mera, läser, jaaa, sen somnar man fan med tonvis med papper och böcker i sängen. Tackar gud att det kanske är tur att gubben min jobbar natt! Den stackaren hade kanske under sin sömn fått papper uppstoppat på olämpliga ställen.
Morgonen efter ser likadan ut. Överhuvudtaget inget socialt liv någonstans!
Studentlivet är fan ingen dans på rosor!
Men visst lär jag mig för livet!

1 kommentar:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)