torsdag 15 oktober 2009

Inte hela vägen tyvärr....

Hej hopp :)

Tänkte bara ta upp ett "problem" som jag upptäckte igår på Entré biograf.

När man ska komma in genom glasdörrarna så har de ingen dörröppnare, vilket jag tycker är konstigt med tanke på vilken anpassning de har i salongerna.
Och det är att på första radern så finns det möjlighet att få sin stol utbytt genom att sitta i kvar i ens egna rullstol. Vilket är toppen om man har svårt att flytta över i en vanlig stol och på vissa biografer så kan man ha svårt att ställa bort sin rullstol.
Detta är något som underlättar för många och vad jag vet så är Entré biograf ensam om detta!

Då frågar jag mig själv varför man inte går hela vägen med att anpassa en biograf....som att fixa en dörröppnare in till själva biografen.
Tyvärr så gick de inte hela vägen med sin anpassning vilket är synd.....för det de har inne i salongerna är perfekt!

//Megan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)