onsdag 2 december 2009

Over and Out

Hemtentan är klar. Lite finslipning i morgon sen lämnar jag den ifrån mig. Låter den lämna mitt bord, över till en annans.

På fredag är det dags för årets första julbord för min och BUA:s del. Juleskinka, köttebullar, julmust, glögg och lite pepparkakor på det hela. Ska bli underbart gott. Tyvärr kör jag så den där "jäklen under bordet" får jag hoppa. Min kära familj kommer inom en sväng på fredag oxå. Längtar så efter dom. Det blir hamnen och fika om vädret tillåter. Kommer nog oxå bli en del pratande om de senaste veckornas känslor, tankar och händelser.

Min baby - alias Princess har oxå blivit hela 5 år i veckan! Stora flickan. Hon fattar dock aldrig när hon fyller år, hon får nog bara för sig att matte är på ett toppenhumör och därför extra go mot henne.

En skön låt jag aldrig tröttnar på. Älskat den sen jag var liten tös och gör fortfarande. Videon är en av de bästa jag sett. Enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)