söndag 6 december 2009

Älskade söndag

Julbord är gott. Tyvärr var det för mörkt att ta kort med iphonen på plats. Blev någon bra bild på min halvuppätna mat framför mig på tallriken, men thats it. Så jag kan väl lika bra sätta in någon annan trevlig bild. Men tack till Vår Omtanke för den goda maten och julklappen.

Söndag. Blir mys idag. Brothers och sisters på tv. Älskade serie. Därför är oxå söndag myssöndag, tack vare en fin serie. I morgon börjar en ny delkurs så veckan blir full med föreläsningar och samarbete med härliga klassvänner. I morgon ska BUA dessutom till det nya Ikea här i Malmö. Vi ska plocka fram våra tillgänglighetsglasögon åter igen. Jag har hört både ris och ros när det gäller tillgänglighet på ikea så ska bli kul att se vad dom visar oss. Hur det går, kommer ni att få veta senare under veckan här på bloggen och via facebook. Då lovar jag att även bilder kommer, lovar ljusa bilder denna gång!

Ni får ha en underbar söndag. Njut.

Xxx eran bloggare Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)