måndag 21 december 2009

Jag VS snö

BUA Madde ska försöka ta sig ut idag, till affären. Kylen börjar bli tom och magen skriker. Toapapper behövs oxå och det är ju lixom ett måste att ha hemma förutom bränsle till hjärna och mage. Det är först på natten som dem kommer med salt och traktor (härliga traktor) här utanför. Jag fick min bil närmre lägenheten iallafall, den står precis utanför nu. Ringde och klagade och ifrågasatte varför "jobbegubbarna" kan stå där men inte jag som verkligen behöver ha bilen nära när snön faller som galnast. Efter 1 timme stod Roffe utanför min dörr med tillstånd att stå där. Tror jag ska ringa och klaga lite till idag på sättet dem röjer undan snön. Slår dem rekordet på 1 timme?!

Önska mig lycka till där ute.

Xxxx eran Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)