söndag 1 november 2009

Dejt med Unga Rörelsehindrade

Tänk att cheesecake kan vara så gott. Jag är och har aldrig varit något kakmonster utan mer en flicka som sitter med gottepåsen i högsta hugg. Under denna höstsöndag har jag träffat Rasmus från Unga Rörelsehindrade för att försöka få igång ett samarbete mellan dessa och BUA. Rasmus bjöd på fika och han hade även haft nöjet att baka en härlig cheesecake. God som himmelriket. Jag önskar att jag kunde ha en större matsäck för den där kakan var verkligen sagolik. Rasmus, receptet tack.


Vad för samarbete som finns i våra tankar är något vi kommer att återkomma med senare. Ni lär märka vad vi trollar fram så småningsom. Men med ett samarbete tillsammans kan det hända stora grejor! Vi slår iallafall ihop våra ljuva röster. Tack igen Rasmus för kakan och teet! Du har kanske fått en viss Madde att bli ett kakmonster nu, så om jag rullar fram mer än vanligt så vet jag vem jag ska ge skulden till!
Xxxx eran Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)