måndag 23 november 2009

Oxen

Socionomen har en ny tenta på gång. Denna gång är det dock hemtenta så pressen är inte lika stor som den var för fyra veckor sedan. Men dock, pressen finns. Är man då inte heller helt 100 i huvudet för tillfället så är det inte alls kul att sitta med hemtenta. Men ack, tur jag har min morfars envishet inom mig. Jag tror dessutom att jag har en tendens att hamna i en smått svacka när det är höst. Grått, kallt, svart och blött ute. Jag saknar solen och värmen.

Min rulle börjar paja för mig. Dags att ringa och störa kommunen och begära en ny kanske? Sjöbokommun är rätt snabba på sådant, ska bli kul och se hur Malmö tar tag i saker. Än så länge fattas jag mina länkhjul, är nog 2 månader sen jag påpekade det. Det gäller alltså att ha ork för att orka bråka med kommunnissar. Det är inte alltid man har det. Jag är inte alltid stark .

Nya tag i morgon för Madde. Envis, ja visst!

Xxxx eran Madde

3 kommentarer:

  1. Joo du är stark och alltid förbli stark mitt hjärta!

    SvaraRadera
  2. Skall vi kriga tilsammans om rullstolen

    Uffe

    SvaraRadera
  3. Tycker jag att vi gör Uffe!
    Mina länkhjul verkar inte finnas i Sverige överhuvudtaget. Jag börjar undra vad det är för land jag lever i :) //Madde

    SvaraRadera

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)