tisdag 3 november 2009

Jag ber lite, men bara lite, om ursäkt!

Hmm, ja hur ska jag börja. Man upptäckte ju igår att inställningarna på bloggen inte var rätt när det gäller bloggens kommentarruta. Det gick inte att kommentera bloggen om man inte hade ett google-konto. Skit. Så jag ber lite om ursäkt för att jag var lite bitter igår på er för att ni inte har kommenterat bloggen så bra. Men! Och detta är ett stort MEN!
Nu har ni press på er, nu när allt funkar så förväntar jag mig mer kommentarer från er. Så börja kommentera för guds skull!

Och nej, jag är inte allt för bitter idag. Jag har sovit gott med min kära sambo och är snart på väg till plugget för att träffa några av mina söta vänner. Hur kan man vara bitter då?

Xxxx eran inte så farligt bittra Madde

1 kommentar:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)