söndag 25 juli 2010

Något för alla. Men akta dig.

Ullis hade mycket att erbjuda. Som vanligt. Jag älskar Ullis. Händer mycket. Alla slags individer hittar du på Ullis - de snygga, de fula, de stora, de små, de stressiga, de vänliga, de dumma och de som älskar Ullis lika mycket som du själv. Och i vimlet träffar du även på någon du känner. Ibland ser du oxå någon vilsen själ som aldrig sett något liknande. Och så klart - det är billigt. Och jag gillar att åka dit med härligt sällskap. En liten roadtrip lixom och det blev en mini semester för mig. Det var skönt att lämna Skåneland för en dag. Och vad glad man blir när man ser den där Ullared skylten på E6:an. Syster Yster kom på en Ullared-låt som jag personligen tror kan bli en hit. Vi gillar Morgan från tv-serien Ullared. Ni vet han som lägger stor fet falukorv på mackan som lunch. Vi hoppades så klart på att få träffa honom. Det gjorde vi dock aldrig. Det blir Ullis nästa år igen. Kanske redan till jul. Men jul vill man ju inte tänka på redan nu. Nä, fy nä.

Mitt sämsta köp blev: Möjligtvis godiset.

Det bästa köpet blev: ny reddi säng till min Princess samt en drös dvd filmer så att blåsiga dagar som dessa blir räddade.

För övrigt: gjorde verkligen inget spontanköp. Risken finns annars att Ullis har den dragningskraften och förmågan. Att få dig att spontanköpa. Så akta dig för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)