fredag 23 juli 2010

Klapp på din axel.

Sista dagen nere i SVPL-teamet. Tove och jag satt tysta och tittade på varandra när vi packat klart våra skrivbord. Sen brast vi ut i skratt. Vi har gjort ett jävla bra arbete och samarbetat utmärkt tillsammans. Kommer sakna att arbeta med henne. Men vi kommer att ses ute på fältet fler gånger i sommar (fältet = på sjukhusen). På måndag flyttar jag upp en trappa för att återvända till mitt gamla skrivbord. Ska självklart bli skönt att komma tillbaka där. Teet och honungen följer med mig. Precis som Brandi Carlile gör i radion. Förutom Brandi har Cookies n Beans gjort oss sällskap under vårt arbete. Dessa kommer följa med mig oxå. Lyssna på dessa tre stämmor nedan. Lovely.

Klapp på Toves axel. Klapp på min egen axel.
Tack Tove för ett ypperligt fint samarbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)