lördag 1 maj 2010

Den bästa åldern?

Nu är man visst 25 år. Känns inte så där annorlunda precis. Det kan jag inte påstå. Tror dock att 25 år är den bästa åldern. Planerar på att stanna i 25 snåret några år framåt iallafall. Hade en fin dag och kväll i Sjöboland igår med familjen. Smörgårdstårta, mums. Glass och jordgubbar, ännu mer mums. Även om det var min födelsedag så fick så klart Alex något av faster. Jag och Jonnis hittade nog den bästa blåsbubbel-behållare ever på Mobila. Det bara spruta ut bubblor vilket så klart gjorde hela kalaset så mycket finare. Jag är super nöjd med allt. Tack söta familj, Martin och Jonnis för en fin födelsedag. Och tack för presenterna, mer än jag någonsin önskat mig.

Ikväll blir det dock ingen sådan mysig familjelycka. Ikväll ska MalmöCity utforskas. Vet inte vad som kommer att hända. Vännerna har stått för planerna och spektaklet. Tror på dans, go dricka och underbart sällskap. Ovansett, hoppas på en lovley 1 maj.

1 kommentar:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)