tisdag 11 maj 2010

Kära kontor

Vet inte om jag gått tillbaka till jobbet för tidigt för nu sitter jag och fryser gumpen av mig! Varm om pannan och allmänt jävla trött överallt. Och nä, jag sitter inte och skriver bloggen på arbetstid. Jag har en sen lunch på grund av förmiddagens uppföljningsmöte. Jag är tillbaka till min vanliga handledare inom SoL (socialtjänstlagen) och det är skönt. Känner mig hemma just här på detta kontor med eget skrivbord och radio. Ur den spelas så klart Brandi Carlile. Vem annars. Hennes musik är min nya drog. Innan kunde jag iallafall lyssna på henne då och då men efter jag hörde hennes nya album blev det min nya drog. Men det är inte amfetamin iallafall, så det så.

Nu behövs det en kopp te med massa socker i. Ett annat drogmissbruk jag har. Måste köpa in honung. Den kan stå tryggt på mitt skrivbord här. Precis som mina tepåsar och radio.

2 kommentarer:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)