torsdag 1 april 2010

Jag skippar påskkärringsutstyrseln

Nu är man lite långledig vilket sitter alldeles utmärkt till. Det behövdes just nu nämligen. Åter på jobb på tisdag. Lagom och bra. Det blir dock lite pluggich mellan ledigheten men motivationen till att läsa är ingen höjdare för tillfället. Vanan att jobba är skön och vanan att slippa plugga under kvällstid är ännu skönare. Motivation! Motivation! Fortsätter jag tjata orden så kommer motivationen så småningom. Vill jag tro iallafall.

Jag vill oxå passa på att önska er alla en jäklig gul och fin påsk. Själv ska jag på bio ikväll med godispåsen istället för påskägget. Att fira påsk är inte min grej. Mammsen gav mig en stor fet chockladkanin. Gutt! Det är en precis lagom påsk. Kräver inget mer.

GLAD PÅSK på er alla och ha en lovley 1 April. Jag hoppas någon har skojat skiten ur dig idag. För själv pallar jag inte göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)