fredag 27 augusti 2010

Nya Vänner Från Hemmalivs.

Ok, jag har länge haft ångest över att hela tiden få prioritera vad jag ska handla för mat när jag är i affären. Jag kan inte packa på mig för mycket mat för då kan jag inte bära det på egen hand. Och visst vill man vara självständig. Det jag prioriterade som mest var så klart mjölk. En jäkla massa mjölk. Jag köpte sällan hem mat, för det hade jag svårt att bära med mig. Någon gång har jag till och med kört tillbaka till affären för att handla en omgång till.

Jag fann dock en lösning. Jag fick hem min första matkasse igår. Jag slapp dra till affären, slapp prioritera. Jag köpte min mat via nätet och fick hem det till dörren. Perfekt ju! Man går in via nätet, klickar i det man vill köpa, betalar, bestämmer vilken dag och klockslag man vill ha hem sin mat. Nu är kylen fylld. Inte bara mjölk. Nu finns det dessutom frukt och riktig mat. Så skrik ett hallelulja för vännerna på http://www.hemmalivs.se/

Så har du inte tid att springa i affären, du är trött på att prioritera din mat eller vill slippa stå i kö. Va fan. Prova Hemmalivs! Kostar inte mer, är miljövänligt och du sparar tid! Hallelulja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)