fredag 13 augusti 2010

Jag kommer, jag kommer.

Min hund äter tydligen guldfiskar. Eller så är min baby under protest. Det är dags att hämta hem min kära baby. Baby har varit på hundsemester i Sjöboland i ca en månad. Min broder ringde igår och berättade att baby äter på allt. Min baby är inte en korkad baby som äter på allt. Verkligen inte. Baby är väldigt fin i kant och tuggar aldrig sönder något. Och speciellt inte sådant hon inte får tugga på. Igår var det dags för fiskarna hos brosan. Baby är under protest, utan tvekan. Hon vill hem till Malmöland och matte igen. Baby, jag kommer i morgon. Håll ut och håll din nos (och tänder) borta från fiskar, mjukisdjur, kläder och trosor under tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)