måndag 16 augusti 2010

Jag klär upp mig då och då. Jo visst!

Dagens klockrena konversation med en klient:

Klienten:
- På min tid var det andra bullar. Då var alla med "handikapp" inlåsta. Man ville inte ha "dom" med sig i gänget. Så var det på min tid. Jodå, så var det.

Jag:
- Ja, men tack och lov så har tiden förändrats.

Klienten:
- Jag känner sympati med dig. Det är synd. Du som är så ung. Du har fin frisyr iallafall. Modern. Och så kan du väl ha fina kläder ibland. Klä upp dig lite. Det kan du väl?

Jag:
- Öhh....ja det händer väl att jag klär upp mig. Det klarar jag.

Visst kan man inte göra annat än att älska den äldre generationen! Sådana konversationer! Jo visst!

6 kommentarer:

  1. haha...ja det händer väl att du är lite fin ibland :-P ...ibland då

    SvaraRadera
  2. pust! tur jag är lite fin då och då iallafall :)

    SvaraRadera
  3. Haha ja vad säger man.....Kram från fd kollegan

    SvaraRadera
  4. Men jag har ju många fd kollegor :) tihi.

    SvaraRadera
  5. Snart ses vi igen men som glada studenter istället:-) kram får se om du är fin i håret då hihi

    SvaraRadera
  6. Haha! Anette! Du är saknad på kontoret ska du veta. Sola för oss oxå när du sticker till värmen. Och så ses vi snart igen, fast som pigga studenter. Sista året, yeho! Kramiz

    SvaraRadera

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)