lördag 2 januari 2010

Working 9 to 5

Nu är även nyår över, precis som julen. Trots noll julkänsla så längtade jag efter ett schyst nyår. Och ett schyst nyår fick jag med fina vänner. Jag hatar kräftor, trodde jag. För första gången i mitt liv plockade jag upp en kräfta. Det slutade med att jag fick i mig typ 15 st. Det var gott eller så var det vinet i mitt blod som förskönade smaken. Bildbevis till mamma var ett måste.

BUA Madde har väldigt mycket arbete framför sig. Känns som det ligger en hel hög på skirvbordet som bara växt de senaste veckorna. Kan oxå berätta att hemtentan som skrevs för ett tag sedan är fixad. Fick resultatet i torsdags, värt ett hallelulja. Nu blir det inga tentor på ett tag, utan bara ren och skön praktik (kanske blir ett helvete, vet jag inte ännu). Vanliga kontorstider, inget tentaplugg intill sent på natten.

Jag känner mig redo för ett nytt år.
Yes I am!

Xxx eran bloggare Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)