fredag 29 juli 2011

"Ut med det bara!"

William fick se ljuset för första gången den 26 Juli 2011. Han är en frisk pojke på 3500g och 52cm lång. Syrran och Andre var gryma under alla 11 timmar inne på BB. Jag? Ja jag har sett något som är svårt att sudda bort från näthinnan. Herregud vad vi kvinnor kan. Vi kan. Tro mig. Förlossningen är absolut en av de bästa upplevelserna jag varit med om. Det var galet och helt jäkla underbart på en och samma gång.

Foto på lillmannen kommer efter helgen, bilderna från BB är tyvärr inga bilder jag vill dela med mig av här, men lugn, ni ska få se gossen. Äckligt söt. Mer söt än vad nyfödda bebisar faktiskt brukar vara. Jag är en stolt syster och moster. Nästa vecka blir det bröllop och namn-fest (ska ej döpas).

Herregud, syrran har verkligen blivit vuxen. Våra liv är så lika men ändå så olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)