tisdag 12 juli 2011

Dagsljus

För övrigt så har jag lite ledigt. Ja du hörde rätt. Jag har lite ledigt. Min hälsa behöver det och det gör nog jag oxå när jag tänker efter. Men bara lite ledigt. I morgon är det kontoret igen men när jag väl sitter där försöker jag kryssa i lite mer ledighet i kalendern. För det är jävligt gott. Lite ledighet. Och jag är oxå redo att syrran ringer när som helst och berättar att det är dags. Det är dags att komma för att andas, skrika och njuta av resultatet tillsammans med henne och hennes sons pappa. Hon har packat ner blöjor, färgglada bodys och den varma filten. Jag har packat ner kamera och batteri. Vi är mer än redo. Redo för att för första gången visa ljuset för William.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)