fredag 8 oktober 2010

Utopia! Så klart!

Ja, nu kommer denna här med två klipp igen! För jag bara älskar Iki och Utopia (och youtube)! Iki gör ett fantastiskt arbete och jag måste få dela med mig av det till er. Utopia är ett projekt som finns i sköna Götet och det rör bland annat att kulturen ska vara till (tillgänglig) för alla, oavsett vad! Så grymt. Det sprudlar alltid omkring Iki. Jag har en gång jämfört Iki med höstlöv när jag skrev om Iki som förebild. Efter jag skrivit klart fattade jag inte vad fan jag snackade om, ni vet när man kan skriva ihop något i bara farten utan att ens tänka. Men nu är hösten här igen och kanske passar det att skriva någon rad om Iki och Utopia åter igen. Men! Iki är fan som ett höstlöv. Ja! Dansar i virvelstormen och gör hela världen så mycket bättre! Nästan så att jag önskar storm varje dag.





Kolla in mer utav Utopias arbete i deras blogg, bloggen hittar du längre ner i mitt bloggarkiv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)