tisdag 12 oktober 2010

Glad av mat.

Hemmalivs har gjort det igen. Fyllt min kyl! Blivit en grej nu, att fylla kylen iallafall varannan vecka. Så jäkla härligt. Och gott. Och magen säger "tack" varje gång. Underbart. Ikväll blev det spagetti och köttfärssås med efterrätt. Ja, efterrätt oxå. Jag har kommit i ett läge i livet där maten smakar jäkligt gott alltså. Till och med vovven har fått en ny kost för att förbättra hud och päls. Dyr jäkla mat men det är hon värd. Så klart. Happy hund är lika med happy matte (eller tvärtom). Eller så är det så enkelt att det är maten som gör att hela tillvaron blir jäkligt happy!

För övrigt så ser säkert hela Sverige matchen ikväll. För övrigt så struntar jag faktiskt i den. Tror jag ska ta mig en frukt istället.

1 kommentar:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)