torsdag 28 oktober 2010

Tid. Åter igen.

Är det torsdag redan? Dra mig baklänges. Hela veckan har innehållit stress och frustration över en jäkla c-uppsats skiss som ska vara inne i morgon. Än är den inte klar. Så egentligen har jag inte tid att sitta här och klaga men fan vad det är skönt att klaga. Någon sa till mig att jag ska ha tålamod. Jag ska ha tålamod. Men den hära jäkla skissen har tagit all tid ifrån tentaplugget. Tenta på torsdag. Ja, torsdag. Så jag kommer med andra ord leva isolerat nästa vecka, förutom de dagar jag träffar mina härliga klasspolare som jag kan sitta och klaga tillsammans med. Klagandet brukar oxå bestå av ständigt fnitter. Ett tydligt tecken på att vi är trötta. Dock en jäkla tur att vi har varann. Pepp, pepp, pepp. Och den jäkla fnittern gör det hela faktiskt så mycket roligare. Fnitter åt ingenting egentligen. Men det är nästan det bästa fnitter som finns. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)