onsdag 10 mars 2010

Strike!

Nu har jag lirat bowling med mitt andra jobb, med mina underbara tjejer. Mitt spel gick snyggt till en början men andra omgången gick det bara utför. Men kul hade vi! Blev en eller annan strike bland gänget oxå. Jag har kommit att älska min grupp Aktiva Tjejer så mycket. Det är ett underbart gäng barn och ungdomar samt vuxna tjejer som nog är Malmös coolaste gäng tillsammans. Dom finns där för varandra och har alltid super kul tillsammans. De vågar synas, höras och ta för sig. Dom utvecklas för varje gång, jag ser dom växa och känna sig trygga i sig själva trots sin funktionsnedsättning. Jag är en riktigt stolt ledare till sådana fina töser!

2 kommentarer:

  1. Men Madde glöm inte att du fick 79 poäng och jag vann med 114 poäng!!!!!!! :-) Men huvudsaken är att man har kul ihopa och det har vi verkligen!! Kram

    SvaraRadera
  2. Malmös coolaste gäng håller med dig

    Uffe/BUA

    SvaraRadera

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)