söndag 7 mars 2010

Mina gubbar i hemmet

Min Lulle (katten) spyr. Han har gjort det ett bra tag nu men idag har nog varit rekord. Min Lulle. Är det åldern, sjuk eller maten som spökar för honom? Han är inte försäkrad heller så fan om han är sjuk. Min lilla Lulle. Som fiser och har alltid bajsat som en stor häst. Men han är min Lulle. Han får inte må dåligt. Toarullarna går åt. Fortsätter det får jag åka in med honom.

Min andra Gubbe (Martin) har flyttat i helgen. Känns tungt. Varit en jobbig helg. Vi har varit vid varandrs sidor i snart två år, klart det känns att skiljas från varandra. Men det är bäst för oss båda just nu. Min vän. Vem vet vad som händer.

Nu blir det köttbullar och mos. Med lingon så klart. Som plåster på såren. Och sen ska jag krypa ner till min Lulle.

1 kommentar:

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)