onsdag 2 maj 2012

Trevlig Valborg!

Jag hoppas att alla, precis som jag, haft en underbar valborg! Jag blev 27 år, ett år klokare. Och ack så klok man blivit om ett och annat i livet. Mycket återstår dock.

Det blev grillning med familj och vänner, kubb, glass, jordgubbar, en och annan kopp te och fina skratt. Tur med vädret fick vi oxå, vilket jag inte alltid får när det är min födelsedag och valborg. Nästan alltid regn och rusk. Snart bär det av till USA med frugan och det kröp sig ännu närmre inpå under födelsedagen när jag fick en ny resväska av familjen. Stor och fin, med fyra hjul så det blir lätt att köra! Katten ska in på hotell, hunden ska vaccineras, det ska växlas pengar, sommarklänningarna ska fram...det är mycket som måste fixas innan det bär av. Det är nu 29 dagar kvar. Nedräkningen har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)