lördag 26 maj 2012

Så var det snart dags...

Snart är det dags. En vecka kvar. Lämnar Sverige och träder in i USA. Frugan och jag ska njuta. Och vet ni vad? Vi ska se Brandi Carlile live. Ni som känner mig väl och som följt bloggen under åren vet att jag är galen i Brandis musik. Kommer kännas overkligt att se bandet live. Bara Youtube har varit möjligt tidigare. En upplevelse för livet. Brandi släpper sin nya skiva den 5 juni och vi hade turen att vara just där då. Oh my god!

Veckan har avslutats med dans på Skånes Dansteater. Det blev fin fina foto, en trailer och en längre film av materialet som vi satt ihop med tre internationella proffsdansare. Målet var att vidga perspektivet på dans och funktionsnedsättning. Vi lyckats. Överförväntan. Helt perfekt. Jag visar film och foto här på bloggen när det är klart. Jag hoppas att det kan leda till att fler med funktionsnedsättning vill börja dansa.

Under hela juni ska bloggen ha semester. Jag skriver "vi ses" innan jag drar till USA. Lovar. Enjoy the weekend!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)