tisdag 22 mars 2011

Take it.

Ja, som ni vet är det tentaplugg som gäller för denna damen. I mina pauser jobbar jag undan, äter och vandrar i solen med baby för att få andra perspektiv än mina fyra väggar här hemma. Det är ca 50 A-sidor som ska sitta helt innantill tills på torsdag. Det är mycket, väldigt mycket att memorera på några dagar. Man kan bara hoppas att det man läser fastnar och stannar där tills man behöver det. Jag har turen att få det att fastna på grund av att det är så intensivt. På torsdag kan jag inte göra så mycket mer, då ska utbildningens sista jävla tenta bli gjord. Take it or leave it. Det är bara att bita ihop.

För övrigt så slipper man vantar och mössa idag och baby hoppar av glädje ute i det ännu halvgröna gräset. Det gör allt så jäkla mycket härligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)