tisdag 29 mars 2011

Palla.

Sitter med sista uppdraget som ska göras innan examen äger rum. Vi ska utföra ett projektarbete - välja ett socialt problem och plocka fram interventioner som kan bidra till förändring av problemet. Ämnet blev till slut "funktionsnedsättning och sexualitet". Ett ämne jag brinner för så jag kommer att trivas de två sista månaderna utav utbildningen.

I övrigt är jag riktigt trött på att sakna internet. Funderat på mobilt istället men snål som jag är när det gäller just sådant får en att tveka. Men hur länge ska man behöva vänta? Några svar får man inte heller, bara en mysig telefonsvararröst. Iponen funkar men allt tar tid och gånga det sedan med fem så får ni ett svar. Palla. Inte direkt. Och jag saknar att lägga upp min underbara musik till er här på bloggen. Iphonen vill inte, hur fan jag än gör. Palla. Inte direkt.

Men, även om jag inte kan spela musik för er så kan jag skriva den för er. Brandi vet ni redan vem det är, här är en rad från en av hennes absoluta bästa texter. Palla. Ja, visst.

I close my eyes, I think of you. I take à step, I think of you. I catch my breath, I think of you. I cannot rest, I think of you. My one and only wrecking ball. And you are crashing through my walls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)