torsdag 27 januari 2011

Det går så där.

Nä jag är fortfarande internetlös och det är så jävla hopplöst! Man är ju så jäkla beroende av internet i dagens samhälle. Banken, skolan, jobb - ja allt sköts via nätet. Jag bråkar med leverantören fortfarande. Skulle nämligen ha fått mitt internet idag men det lär nog dröja ännu längre då dom sänt fel grejor. Jag vill ju inte måla ut vem leverantören är men...TELE fucking 2! Så jäkla förbannad. Och gissa om man fick fel tevebox oxå. Eller fel var det inte men den funkade ju inte. Va fan är det för jäkla service! Nu får dom istället sända ut en ny, vilket tar ytterligare en vecka.
Så ha tålamod med bloggen. Jag försöker ha det. Det går så där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)