tisdag 25 augusti 2009

Borta bra men hemma är ändå bäst!


Nu är Madde hemma ifrån storstan igen! Jag har varit på besök i Stockholm och som tur är så har man genom BUA fått en fin härlig Iphone, så jag har fortfarande kunnat hålla kontakten med kontoret och Meg. Det blev en härlig trip iallafall. Coldplay var en av de bästa ögonblicken under denna roadtrip!

Tips på hotell i Stockholm är iallafall Globen Hotellet! Rummet som var rullstolsvänligt var nästan större än våran lägenhet här hemma. Så jag kunde dansa runder utan problem!

För att uppdatera er om mina känslor så känner jag på mig oxå att MFF Johan snart kommer besöka oss på bloggen :)

1 kommentar:

  1. Hej å hå
    Skönt att ha dig tillbaks igen i vår UNDERBARA
    stad
    Ta väl vara på dig hälsa gubben din

    Uffe/BUA

    SvaraRadera

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)