fredag 4 januari 2013

Välkommen 2013.

 
God fortsättning på er alla där ute i den stora vilda världen. Ett nytt år med nya tag och utmaningar. Under detta år ska även lilla jag gifta mig, kan ni tänka er?! Jag är i full gång på att hitta min klänning. Ingen traditionell, så det är inte det lättaste. Den ska ju vara jag. Ingen annan. Längtar tills jag blir fru Madeleine Kjerrulf Månsson.
 
I helgen blir det väldigt lugnt. För någon vecka sedan flyttade vi och just nu känns det som att vi äntligen kan känna oss klara. Och vi har skapat vårt hem tillsammans. Jag är äntligen hemma - där jag ska vara. Utsikten är havet, så sommaren är mer än välkommen. Balkongen ska njutas och invigas. Och alla våra älskade är nu uppe på väggen (förutom Mikalea, mitt tredje syskonbarn som är ny medlem i familjen). Väggen kallar jag "Wall of fame". Den är nämligen prydd med massa foto och annat som vi plockade med oss hem från USA. 
Jag kan inte göra annat än att njuta för tillfälligt. Välkommen år 2013.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)