måndag 11 april 2011

Ahhh.

Fy fan. Ingen lugn stund. Helgen har dock bestått av härligt solvärder med baby och familjen! Även fönster, rabatter och trädgårdsmöbler är vårfina. Min fina familj körde till Malmöland för att enbart hjälpa mig att göra min lilla boning vårfin. Tack för hjälpen, hade inte hunnit göra allt det på egen hand. Och tack fina Jonna för fin hellördag i Folkets Park. Det behövdes lixom en stund för enbart oss och solen.

Hur som haver, förutom att våren är här och att man har underbara familjemedlemmar, inklusive Jonna, så börjar det hända mycka. New York resa, företagsplaner och examen! Men närmare om allt får jag utveckla senare.

På onsdag kommer jag att slänga upp bilder från mässan jag nämnt om tidigare. Bland annat fick jag se anpassade lekplatser där alla barn, med eller utan funktionsnedsättning, lekte på lika villkor. Funki Models visade oxå att alla individer är vackra på sitt egna unika sätt genom en öppen catwalk för alla som ville upp på scen och fotograferas. Det var med andra ord en mässa man inte skulle missat. Som tur är så fanns ju jag där med kameran så ni som missade kan andas ut. Jag ska dela med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)