tisdag 8 februari 2011

Längtan är mitt allt.

Nä inget internet ännu men min iphone lever nu så bloggen kan man iallafall hantera något. Det suger som fan utan nät men vad gör man. Kommer nog bli att dom måste byta ut vägguttaget i lägenheten, vilket jag vägrar att betala. Så jag hoppas dom får sitt förnuft till fånga. Eller så får jag fånga det åt dom.

I övrigt så är jag verkligen i behov av semester. Det lixom skriker efter en, vardagen måste få se något nytt, nya människor, nya miljöer, nytt väder, nya vyer eller vad fan som helst. Snart så, snart så är det dags. Jag kan inte längta mer än vad jag redan gör. Längtan är maxad, den är full, överfylld och belastad. Längtan är mitt liv för tillfälligt. Och är det inte längtan efter semester så är det fan längtan efter ett fungerande nät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)