torsdag 10 juni 2010

Kära blogg

Så jävla typiskt att bli äckligt förkyld inför helgen. Ska jobba hela helgen och så blir jag förkyld. Jag blir så trött. På denna ohälsa. Jag skyller på min brorson som förmodlingen smittat mig med sina snoriga pussar och kramar. Jag förlåter honom. Vem kan motstå något sådant sött lixom.

Jag dog nästan igår. När jag kollade Greys. Jag såg det sista avsnittet idag på Kanal5-play. Kostade fan 25 spänn att se men det var det värt. Som sagt, jag dog nästan, jag hade aldrig kunnat hålla mig vid liv tills nästa vecka.

Ja, ni får en Brandi Carlile låt till (härlig beatles låt). Struntar i om ni är trötta på mina Brandi låtar nu. Dom lär återkomma igen. Och igen. Dom gör mig glad. Så det så. Och det som gör en glad ska man hålla hårt i. Har mamma lärt mig iallafall. Försöker lära mig just denna låt på gitarren men min snabba fingerkänsla är inte sååååå snabb ännu. Men snart så.

Så njut. Var glad. Trots det där pappret som är uppstoppat i nosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)