onsdag 9 juni 2010

Jag vrålar!

Alltså fy satan. Har ni tvn på just nu så måste ni slänga på kanal 5! Jag håller på att skita på mig av spänning. Alla som älskar Greys kommer svimma av spänning. Jag svimmar. Mina fingrar kan knappt skriva. Det var ett jävla tag sen det hände något extra spännande på Greys och när man ber om det så kommer det, bara så där. Fuck. Jag brukar skrika och galla när det är spänning på tv men nu tror jag att grannarna fått nog av mitt vrål. Men än är inte avsnittet slut och jag ska fortsätta vråla. Och reklam? Vad fan är det för jäkla hitte på?! Mitt i något spännande så kommer helt plötsligt nån jäkla kass bredbands reklam med dåliga skådisar och sur sång. För fan. Ge mig hela avsnittet nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var på tiden att du lämna ett spår efter dig, tack, ifrån BUA :)